Activitat

Fundació Bancaixa celebra el dilluns 13 de maig la tradicional Ronda a la Mare de Déu amb música popular

13 Maig 2019
Centre
Plaça de la Verge
, València

Fundació Bancaixa celebra el pròxim dilluns 13 de maig, a les 20.30 hores, el tradicional concert Ronda a la Mare de Déu en la plaça de la Verge de València amb la col·laboració de l’Ajuntament de València i Bankia. Amb un programa protagonitzat per intèrprets i agrupacions musicals valencianes, el concert estarà dirigit per Rafael Sanz-Espert, director al seu torn de la Banda Municipal de València. Al costat de la Banda Municipal de València participaran l’Orfeó Valencià i el grup d’albaes integrat pels cantadores Josep Juste, Pepe ‘Mama’, i Mª José Ruíz, Marisé de Montolivet; el versador Salvador López, Boro de Paterna; el dolçainer Pau Llorca i el tabaleter Carles Llorca. La Ronda a la Mare de Déu de 2019 comptarà també amb la veu del tenor Vicente Ombuena i de la soprano Carmen Avivar.

El repertori inclourà els següents temes: Va’ pensiero (cor d’esclaus) Nabucco, de Giuseppe Verdi; La Canción del Olvido (Cançó de Marinela), de José Serrano; Alma de Dios (cançó hongaresa), de José Serrano; La Tabernera del Pueblo (En un país de fábula), de Pablo Sorozábal; La Meredeueta, de Manuel Penella i lletra de José Santonja; i Luisa Fernanda. Dúo de Carolina y Javier, de F. Moreno Torroba. El concert es completarà amb dos rondes d’albaes.

La Ronda a la Mare de Déu és un acte públic i gratuït. El concert és una de les cites culturals tradicionals dins dels actes organitzats amb motiu de la festivitat de la Verge dels Desemparats.