Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa participa en el festival VLC NEGRA, festival de gènere de la ciutat de València. Es tracta d’un certamen en què té cabuda la literatura, el cine, la fotografia, la gastronomia, el còmic, la música, les arts escèniques i, en general, totes aquelles manifestacions culturals relacionades amb el gènere negre. Un esdeveniment participatiu i obert, dirigit a tots els públics, que compta amb un ampli ventall d’activitats i que s’organitza en una extensa xarxa de centres participants per tota la ciutat. El festival compta en cada edició amb la presència dels autors més rellevants del moment, la participació de la qual pot seguir-se a través de conferències, taules de debat, trobades amb lectors, presentacions, firmes de llibres i altres actes. A açò se sumen nombrosos artistes de la resta de disciplines: músics, actors, fotògrafs i cineastes que desenvolupen obres de teatre, concerts, exposicions, degustacions, presentacions, tallers, etc.

L’entrada és lliure i gratuïta. Per a més informació sobre el programa complet del festival: http://www.valencianegra.com/