Activitat

Fundació Bancaixa ofereix a Sagunt un concert homenatge al cinquè Beatle, el productor i arranjador George Martin

5 Maig 2017
Centre
Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballeros, 12, Sagunt

El pròxim divendres 5 de maig, a les 20 hores, l’agrupació The Beat Music Study oferirà el concert ‘Homenatge al cinquè Beatle’. La banda està integrada per Henry Keys, teclista i director de The Beat Music StudyThe Beatles en els que George Martin va participar com a teclista. Martin va ser productor del grup i qui els va donar l’oportunitat de gravar el seu primer disc. Els va assessorar durant tota la seua carrera i, encara que la seua faceta més coneguda és la de productor i arranjador, també va participar com a teclista en una trentena de temes en els quals toca el clavecí, el piano, la celesta o l’òrgan en els enregistraments d’estudi. Aquest concert ret homenatge a la figura de George Martin i, especialment, al seu paper com a instrumentista amb una selecció de peces en les quals va participar com a teclista.

The Beat Music Study és un aula musical que té com a objectiu agrupar a les persones interessades en l’estudi i divulgació de l’obra de The Beatles, que compten amb un llegat de 250 temes publicats en diversos discos. El seu objectiu és analitzar les composicions, execució, so, producció i resultat final d’aqueixos enregistraments i difondre la seua recerca mitjançant cursos, conferències i concerts com aquest, que respecten fidelment totes les característiques per a crear la sensació d’estar escoltant un vinil dels anys seixanta.

El concert és gratuït i tindrà lloc el divendres 5 de maig, a les 20 hores, en el Saló d’Actes de la Casa Capellà Pallarés de Sagunt. L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes tindrà lloc a les 19:15 h.