Activitat

Sogorb

Altura

Caudiel

La Fundació Bancaixa Sogorb ha organitzat per a aquesta primavera l’I Cicle de Concerts Ad libitum que se celebrara en diverses poblacions de l’Alt Palància. Les actuacions es faran a la vesprada a l’aire lliure durant els mesos de maig i juny i l’accés és gratuït.

El primer concert serà de piano i es farà en la Plaça Alt Palància de Sogorb, el divendres 13 de maig a les 20 h. La Fundació Eutherpe i l’Associació pedagògica musical Amadeus ens presenten a quatre joves talents: Carlos Aracil, MªJosé Járrega, Cristina Aracil i Ferran López. Interpretaran peces de Beethoven, Schumann, Liszt, Bhrams i Granados, entre altres.

La següent cita serà el divendres 27 en la Plaça de la Cova Santa d’Altura, a les 19 h, i també seran joves pianistes valencians de l’Associació Amadeus: Deva Mira, César Camarasa, Julia M. Figueres, Luís Cabello i Marc Ferrando. El repertori conté obres de Chopin, Prokófiev, Albéniz, Bach, Mozart i altres autors.

També el divendres 27, a les 20 h, a Sogorb, la Societat Musical d’aquesta localitat convidarà als assistents a fer una passejada musical. El recorregut començarà en l’accés a la Glorieta on el grup de percussió els guiarà fins a la zona de Jutjats on el Cor interpretarà tres temes. La següent parada serà en la font, on estarà esperant-los la Banda Infantil. Acompanyats pel grup de percussió, passaran per les balustrades per a escoltar l’Orquestra Jove i acabarà el recorregut en l’escenari de Botànic Pau, amb la Banda Juvenil, que tancarà l’actuació.

L’últim dels concerts del cicle se celebrarà el 4 de juny, en la Plaça Josefa Ventura de Caudiel, a les 18 h, de la mà de Carpe Diem Brass Quintet, agrupació de vent metall composta per trompetes, trompa, trombó i tuba.