Activitat

Las 5 diferencias: Colecció Fundació Bancaixa

Del 19/05/2020 al 30/09/2020

Fundació Bancaixa proposa als seus seguidors de xarxes socials, en els seus perfils de Facebook, Twitter i Instagram, una nova manera d’acostar-se a l’art i conéixer els seus fons artístics.

Amb l’objectiu d’aprendre a través de l’oci i del joc, la secció #Las5diferencias mostra periòdicament a les seues seguidors obres que formen part de la Col·lecció Fundació Bancaixa i en les quals l’espectador ha de buscar què cinc diferències apareixen entre una imatge i l’obra original.

Un entreteniment que té com a objectiu provocar la mirada de detall en l’observació de les pintures, al mateix temps que es dóna a conéixer en major profunditat el patrimoni pictòric de l’entitat.

Segueix-nos en les nostres xarxes socials per a descobrir amb quines obres juguem cada setmana.

Ací vos deixem una de les obres:

Solució: