Activitat

L’escriptor Vicente Marco impartix un taller infantil d’escriptura creativa en Fundació Bancaixa Segorbe

Centre
Casa "Lluís Guarner"
Sánchez Coello, 21, Benifairó de les Valls

Fundació Bancaixa organitza en la Casa Garcerán de Segorbe un taller infantil d’escriptura creativa impartit pel novel·lista i dramaturg Vicente Marco. L’activitat, dirigida a xiquets i xiquetes d’entre 7 i 11 anys, és gratuïta i té com a objectiu estimular la imaginació i capacitat creativa dels més xicotets, a més d’aprendre tècniques d’escriptura i despertar l’afició per la lectura. A través del joc amb imatges, paraules, sentits i imaginació, al final del taller cada participant haurà creat el seu propi conte. El taller es desenrotllarà els pròxims 12, 14, 21 i 28 de juliol amb una duració de dos hores entre les 17 i les 19 hores. Durant el taller es treballen les següents àrees de contingut: jugant amb imatges; jugant amb paraules; l’ús dels sentits per a crear; la imaginació deslligada i la imaginació controlada; la creació; els errors freqüents que no s’han de cometre; i la revisió.

Vicente Marco (València, 1966), escriptor i professor de tallers d’escriptura creativa, es va iniciar en l’art de les lletres als set anys. Al llarg de la seua carrera ha obtingut nombrosos premis literaris, com el Julio Cortázar, Unamuno, Alberto Lista, el Fra Luis de Lleó o el Lope de Vega de teatre. És autor de les novel·les Murmuris, Els trens de Pund (Premi Tiflos de Novel·la 2011), El Collage d’OrssonBeans, Ja no som xiquetes, Opera Magna (Premi Jaén de Novel·la 2013) i La meua altra mare (Premi València Alfons el Magnànim de Novel·la Contemporània 2015).

Per a informació sobre este taller i la reserva de places es pot contactar en el telèfon 96486 00 37 i en el correu electrònic segorbe@fundacionbancaja.es