Activitat

29 Octubre 2020
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)
Horari
  • Fundació Bancaixa. Saló d'Actes
  • 19 h

L’actriu, directora i cantant portuguesa participa en una xarrada dijous que ve, 29 d’octubre, en la Fundació Bancaixa, en la qual recorrerà la seua trajectòria professional.

L’esdeveniment forma part de la 35a Mostra de València-Cinema del Mediterrani, que enguany reconeix la labor de l’actriu amb el lliurament de la Palmera d’Honor 2020. El festival reconeix així l’extensa i polifacètica trajectòria de María de Medeiros, l’actriu portuguesa amb major projecció internacional, que uneix a la seua faceta d’intèrpret les de directora i cantant. L’artista rebrà la Palmera d’Honor de Mostra de València-Cinema del Mediterrani 2020 durant la cerimònia de clausura del festival. El director de programació de la Mostra, Eduardo Guillot, afirma que l’elecció de Maria de Medeiros com Palmera d’Honor es basa en el fet que és “una figura clau del cinema del mediterrani de les últimes dècades”.