Activitat

Nadal a la Fundació

Del 26/12/2023 al 04/01/2024

La Fundació Bancaixa posa en marxa la programació de Nadal a la Fundació, que del 26 de desembre al 4 de gener oferirà en la seua seu a València diferents activitats dirigides al públic infantil i centrades en disciplines diverses com el lettering, el embossing, les manualitats, el reciclatge i els titelles. El cicle té com a objectiu acostar la cultura a edats primerenques i convertir-la en una via per a l’aprenentatge, la participació i la diversió mitjançant cinc propostes.

Taller Diorama amb llum. Una experiència en la qual els participants crearan una peça nadalenca de xicotet format i treballaran l’escenografia i la diversitat de materials, a més d’implementar un circuit de llum.

• Dates: dimarts 26 de desembre. 11 h. / dimecres 3 de gener. 11 h.
  • Imprescindible inscripció prèvia en: taller@fundacionbancaja.es. Aforament limitat.
  • Edat: de 6 a 10 anys.
  • Cost: 3 euros per xiquet/a.
  • Les entrades han d’adquirir-se en la recepció de Plaça Tetuan el mateix dia del taller, abans de l’inici de l’activitat.

Taller de lettering i embossing. Els xicotets aprendran aquestes tècniques creatives per a dissenyar una original targeta de Nadal.

• Dates: dimecres 27 i divendres 29 de desembre. 11 h.
  • Edat: de 8 a 12 anys.
  • Cost: 3 euros per xiquet/a.
  • Les entrades han d’adquirir-se en la recepció de Plaza Tetuan el mateix dia del taller, abans de l’inici de l’activitat.

Titelles. Representació de Galeta de Gingebre, un espectacle en el qual les marionetes conviuen amb la música en directe i s’aborden, a través del relat, temes com la llibertat i els límits.

• Data: dijous 28 de desembre. 11 h.
  • Edat: a partir d’1 any.
  • Entrada gratuïta. Aforament limitat.

Taller de reciclatge nadalenc. Durant l’activitat s’aprofundirà en la importància del reciclatge i de la cura de les plantes per a la conservació del medi ambient, i es mostrarà com reutilitzar envasos per a plançons de pi que podran veure créixer any rere any.

• Dates: dimarts 2 i dijous 4 de gener. 11 h.
  • Edat: de 6 a 12 anys.