Activitat

Del 24/12/2019 al 03/01/2020
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València
Fundació Bancaixa presenta el programa d’activitats Nadal a la Fundació, que tindrà lloc del 24 de desembre al 3 de gener. Este cicle, vinculat a les festes nadalenques, oferirà actuacions i tallers gratuïts i dirigits als més xicotets. El programa comptarà amb sis activitats diferents:

TALLERS DATES EDATS MÉS INFORMACIÓ
Taller Hack A Light Rock Guitar Dimarts 24 desembre d’11 a 13 h De 8 a 12 anys Amb material reciclat, els xicotets creen una guitarra que, en lloc de so, s’il·lumina amb l’esquinçat de les cordes.

Impartit per Susana Monteagudo

Titelles. Historias de ratones Dijous 26 disembre d’11.30 a 12.30 h A partir de 3 anys Representació amb marionetes i música a càrrec d’Elisa Matallín.
Taller Paisajes invernales Dilluns 30 desembre d’11.30 a 13 h De 6 a 12 anys Un recorregut fotogràfic i sonor per obres de diverses disciplines artístiques entorn de l’hivern.

Impartit per ArquiKids

Taller Cuentos de familias

Dimarts 31 desembre d’11 a 13 h De 7 a 12 anys Creació de mini pel·lícules mitjançant la tècnica de l’animació. Un retrat animat amb cambra, paper, pintura i molta imaginació.

Impartit per La Figuera

Taller Familias animadas

Dijous 2 gener d’11 a 13 h De 6 a 12 anys (+ família) Creació de mini pel·lícules mitjançant la tècnica de l’animació. Un retrat animat amb cambra, paper, pintura i molta imaginació.

Impartit per La Figuera

Contes per a bebés. Canastilla de cuentos

Divendres 3 gener d’11.30 a 12.10 h

Fins a 3 anys Sessió de contes per als més xicotets, en la qual es farà un recorregut per cançons de bressol, reguitzells, jocs de rotlle i relats.

A càrrec d’Elisa Matallín