Activitat

Fundació Bancaixa

Plaça de Tetuan, 23

València

En el marc del festival d’arquitectura Open House València, la Fundació Bancaixa ofereix el taller didàctic La unité de Le Corbu, dirigit a xiquets i xiquetes d’entre 6 i 12 anys d’edat.

Amb una duració d’hora i mitja, el taller es desenvoluparà el dissabte 22 d’octubre amb dues sessions a les 11 :30 i a les 17 :30 hores, i el diumenge 23 d’octubre a les 11 :30 hores. Amb un aforament màxim de 20 participants per sessió i de caràcter grauito, es requereix incsripción prèvia.

L’objectiu d’aquesta activitat és acostar l’arquitectura als xiquets i xiquetes a través del joc, estimulant la seua capacitat espacial i perceptiva; reconéixer els espais que habitem, la mesura de les coses, les proporcions; conéixer a l’arquitecte Le Corbusier i les seues aportacions a l’habitatge col·lectiu; comprendre el significat de les escales dels plans; exercitar l’elaboració de plans i projectes per a complir objectius; afavorir la destresa i la psicomotricitat fina; i potenciar el treball cooperatiu.

Impartit per Arquilecturas, el model didàctic persegueix la comprensió de l’entorn arquitectònic que ens envolta mitjançant la creativitat, el descobriment i l’experimentació.

Més informació i inscripció fins a completar aforament: cultura@fundacionbancaja.es. Facilitar nom i cognoms del xiquet/xiqueta, i telèfon de contacte.

Visites a la Fundació Bancaixa

També dins de la programació de Open House València, es realitzaran visites per a públic general a la seu de la Fundació Bancaixa, descobrint els valors d’un edifici emblemàtic de la ciutat de València.

Les visites es realitzaran el dijous 20 i divendres 21 en dues sessions a les 17 i les 18 hores. Sense inscripció prèvia.