Activitat

Paradís Sonor

Del 17/04/2020 al 30/04/2020

En Fundació Bancaixa continuem treballant cada dia per a generar continguts d’interès i oferir oportunitats creatives als escolars, com fem de manera habitual i durant tot l’any amb el nostre programa de tallers didàctics, que ara roman tancat en la seua modalitat presencial a causa de l’alerta sanitària.

El programa que teníem en marxa durant estos mesos està vinculat a l’exposició Paradisos, que recorre la representació del paisatge en l’art des de mitjan segle XIX fins a mitjan segle XX. Una de les activitats que desenvolupem en este taller és crear un paisatge, un escenari, un espai moguts per les sensacions que ens desperta un paisatge sonor, una selecció de sons i ambients que traslladen a cadascun dels xavals a imatges de tota mena.

Vos convidem a realitzar esta part del taller des de les vostres cases amb esta playlist:

Vos convidem a escoltar-la, tancar els ulls i deixar volar la creativitat i la imaginació creant obres úniques i personals. Es poden utilitzar materials de casa, dibuixant, amb aliments secs o material reciclat com pot ser el cartó o plàstic d’alguns envasos. També es poden utilitzar estos materials o les joguines per a crear un paisatge en tres dimensions i fotografiar-lo, o fins i tot fer un vídeo. Existeixen gran quantitat d’aplicacions mòbils gratuïtes amb les quals es pot gravar un gif animat, stop motion, etc. Imaginació al poder!

Us demanem que compartiu les vostres creacions en el perfil de Facebook de Fundació Bancaixa i/o en el perfil d’Instagram seguint aquests passos:

• Publicar la foto/vídeo amb l’etiqueta #ParaisoSonoro.
  • La publicació ha de tenir caràcter ‘Públic’ perquè puguem veure-la.
  • Etiquetar a la Fundació Bancaixa.
  • Nom de l’artista i la seva edat.

Desitjant veure les vostres obres d’art!