Activitat

Centre
València
, València

L’acte d’entrega dels Premis MOTIVEM, organitzats per la Càtedra de Cultura Empresarial amb el suport de la Generalitat Valenciana i la Fundació Bancaixa, va tindre lloc divendres passat, 11 de juliol, coincidint amb la clausura de la VI Escola d’Estiu per a Professors Motivadors de l’Esperit Emprenedor, iniciativa que va donar origen a esta convocatòria de premis.

L’equip guanyador del primer premi, dotat amb 4.000 euros, va ser The Flying Frames. Un projecte que oferix recursos i servicis audiovisuals centrats en el lloguer de multirrotons, drons pilotats per mitjà de radiocontrol i altres solucions tecnològiques. El segon premi, dotat amb 3.000 euros, va recaure sobre l’equip Extras Hostelería, una proposta basada en la creació d’una plataforma on ‘line’ on els professionals de l’hoteleria i demandants d’ocupació temporal relacionats amb este sector poden conéixer-se i establir relacions laborals. El tercer premi, amb 2.000 euros de dotació, va ser per a BGreen. Una web orientada a agrupar l’àmplia gamma de productes de caràcter ecològic i sostenible, de manera que els usuaris poden obtindre de forma còmoda i ràpida.

Més informació: http://www.adeituv.es/noticias-premios-motivem-2/