Activitat

Retaule de Nadal

22 Desembre 2023
Centre

Església del Patriarca de València.

Horari

20 h.

Tarifes

Accés gratuït amb recollida prèvia d'entrades fins a esgotar existències en la Fundació Bancaixa (Plaza Tetuan, 23).

La Fundació Bancaixa oferirà divendres que ve 22 de desembre, a l’església El Patriarca de València, el tradicional concert Retaule de Nadal, que enguany compta amb la col·laboració de Pavasal i s’emmarca en la programació del cicle Concerts a la Fundació.

El concert, que serà a càrrec del Orfeó Valencià sota la direcció de Josep Lluís Valldecabres, contempla un programa amb peces que van del segle XVI a l’actualitat d’autors com Giovanni P. dona Palestrina, Johann S. Bach, Felix Mendelssohn, Charles Gounod, Mikhaïl Strokine, Nikolai Kedrov, Charles V. Stanford, Irving Berlin, John Rutter, Jesús Debón, Luis E. Galián i Matilde Salvador. El programa es tancarà amb el tradicional Stille Nacht de Franz X. Gruber.

El concert comptarà amb l’acompanyament instrumental de Jesús Debón al piano, Alexander Goroshilov a l’oboé i Rubén Velasco al quatre veneçolà, als quals se sumaran les veus de les sopranos Gema Rubio i Isabel M. Gracián.

El Orfeó Valencià va nàixer a València en 1972 i des de llavors ha col·laborat amb les principals orquestres valencianes i espanyoles, així com amb The Academy of Saint Martin in the Fields, Orquestra de l’Acadèmia de Santa Cecília de Roma, etc. Ha actuat en escenaris de tota la geografia valenciana, espanyola i de la resta del món. El seu repertori aborda la música i els compositors més representatius des del Renaixement fins a l’actualitat, amb especial presència dels autors valencians.

Fotos

Vídeos