Activitat

Centre
Sala d'Estudi Universitària Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballeros, 10, Sagunt

Fundació Bancaixa presenta a Sagunt la segona edició de Concerts a la Casa Capellà Pallarés, un cicle de concerts amb una programació que abasta des del 18 d’octubre fins a maig de 2019. El cicle, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Fundació Eutherpe i el campus a València de Berklee, basa la seua programació en el suport a joves intèrprets i oferirà al públic de manera gratuïta set concerts que van des de la música clàssica al flamenc i el pop. Al llarg del cicle participaran artistes i agrupacions com Carmen Avivar, Irene de la Rosa, el Orfeó Valencià, Daniel Hynwood Evans, The Beat Music Study, a més d’alumnes del campus de Berklee a València.

Els concerts tindran lloc els dijous a les 20:00 h (obertura de portes a les 19:15 h) en el Saló d’actes de la Casa Capellà Pallarés (c/ ArcedianoAndreu, 8). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.