Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

La vint-i-novena edició del Seminari Permanent d’Ètica Econòmica i Empresarial se celebra en la seu de Fundació Bancaixa fins a juny de 2020 sota el lema L’era de la intel·ligència artificial des d’una perspectiva ètica. En l’actual cicle participen Adela Cortina, catedràtica d’Ètica per la Universitat de València i directora de la Fundació Étnor, i experts com el neurocientífic Pascual Leone, el professor i filòsof Jesús Conill, l’economista Andrés Pedreño, la científica Ángela Nieto, l’expert en innovació Alfons Cornellà, el nanotecnólogo Javier García Martínez o els enginyers informàtics Jaime Torres i Carolina Cruz Niera, entre altres.

En les trobades s’aborden temes com la intel·ligència artificial i el lideratge empresarial, la situació actual d’Europa, la intimitat i la privacitat en l’era digital, l’envelliment i els problemes demogràfics, l’ocupabilitat, la nanotecnologia i la biologia sintètica, el gaming o la hiperconectividad.

Al costat de la celebració del seminari, totes dues institucions realitzen tallers, trobades i jornades empresarials per a facilitar la difusió del valor de l’ètica en la gestió d’empreses i organitzacions.