Activitat

Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Places esgotades

Fundació Bancaixa oferix durant els pròxims 18, 19, 28 i 29 de desembre un taller gratuït d’escriptura creativa i il·lustració impartit pel novel·lista i dramaturg Vicente Marco i l’il·lustrador Raúl Colomer, Kolo.

L’activitat, dirigida a xiquets d’entre 7 i 11 anys, té com a objectiu estimular la imaginació i capacitat creativa dels més xicotets, a més d’aprendre tècniques d’escriptura i dibuix. Durant el taller es tractaran diferents blocs de contingut: com es crea un xicotet conte; quin és el problema i com el solucionem; comencem, seguim i acabem; la pràctica del conte; pintant les paraules; el collage

El taller té lloc en els següents horaris:

• Divendres 18 de desembre. De 18 a 20 hores
  • Dissabte 19 de desembre. D’11 a 13 hores
  • Dilluns 28 de desembre. De 17 a 19 hores
  • Dimarts, 29 de desembre. De 17 a 19 hores

Per a informació sobre este taller es pot contactar en el telèfon 960 645 840  i la reserva de places es pot gestionar en el correu electrònic taller@fundacionbancaja.es indicant nom del xiquet/xiqueta, edat, nom del pare/mare/tutor, sessió a què assistix i número de telèfon mòbil de contacte.

Vicente Marco és escriptor i es va iniciar en este art als 7 anys. Al llarg de la seua carrera ha obtingut nombrosos premis literaris, com el Julio Cortázar, Unamuno o Alberto Lista, i és autor de les novel·les Murmuris, Els trens de Pund, El ‘Collage’ d’OrssonBeans, Ja no som xiquetes, Opera Magna i La meua altra mare

Raúl Colomer, Kolo, és dissenyador gràfic, pintor i il·lustrador. Al llarg de la seua carrera ha exposat a València i Andalusia i ha treballat per a diverses empreses de la Comunitat Valenciana. Actualment centra el seu treball en il·lustració per a contes infantils junt amb l’escriptor valencià Vicente Marco, en cartelleria per a teatre tant a València com a Madrid i en el disseny corporatiu per a empreses.