Activitat

Taller didàctic per a escolars a Sagunt

Del 02/05/2022 al 31/05/2022
Centre
Sala d’Exposicions Glorieta
Plaça Cronista Chabret, 6. Soterrani,Sagunt (Valencia)

La Fundació Bancaixa i l’Ajuntament de Sagunt han organitzat un taller didàctic per a escolars sobre exposició Artistes contemporanis al Camp de Morvedre, que pot visitar-se a la sala d’exposicions Glorieta fins al 30 de juliol i que compta amb la col·laboració de Saggas.

El taller per a escolars del Camp de Morvedre serà impartit per l’il·lustrador Kolo i l’escriptor Vicente Marco i es desenvoluparà durant tots els dilluns i dimarts de maig. Durant l’activitat treballaran les tècniques de dibuix i creació de contes basant-se en les obres dels artistes presents en l’exposició. El taller s’orienta a alumnes d’educació primària, de 7 a 12 anys d’edat. Els grups escolars podran triar entre dues sessions per dia: a les 9.30 i a les 11.15 hores. L’activitat té com a objectiu estimular la imaginació i la capacitat creativa dels més xicotets, mitjançant l’ús de tècniques d’escriptura i dibuix. Gràcies a l’ús combinat d’imatges, paraules, sentits i imaginació, al final del taller cada participant haurà creat el seu propi conte il·lustrat.

Els participants en el taller realitzen primer una visita a l’exposició on s’expliquen les principals tècniques empleades en la pintura i les possibles connexions amb el conte que han de crear. Després de la visita, es proposa la creació d’un conte il·lustrat relacionat amb alguna de les obres que han vist en la mostra. El conte es realitza sobre un díptic en el qual els alumnes escriuen, dibuixen, acoloreixen i peguen els materials en una espècie de collage.

L’activitat és gratuïta i les reserves de places poden realitzar-se a través del correu electrònic capella.pallares@fundacionbancaja.es.