Activitat

Taller didàctic per a escolars i famílies: la fotografia en temps de Sorolla

Del 29/02/2024 al 15/04/2024
Centre
Sala d’exposicions “Casa Garcerán”
Colón, 23,Segorbe (Castellón)

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorb ofereix, dins del seu programa de mediació cultural i artística, un taller didàctic per a escolars i famílies vinculat a l’exposició La fotografia essencial en temps de Sorolla, una mostra integrada per 55 instantànies que reflecteixen l’Espanya que va viure el pintor de la llum i que al·ludeixen a l’estreta relació que va mantindre amb esta disciplina.

L’activitat sobre manera lúdica i amena fins al pròxim 11 d’abril la tècnica de la fotografia a estudiants de Secundària i Batxillerat de l’Institut Cova Santa de Segorb, Col·legi de la Miraculosa, Seminari Menor Diocesà Segorb, IES Alt Palància i l’IES Cova Santa d’ESO, tots ells centres escolars de la localitat de Segorb. Els alumnes realitzen una visita dialogada a l’exposició en la qual coneixen les imatges exposades i dialoguen sobre el seu context. Després del recorregut, treballen en el taller amb fotografies que es realitzen entre ells i que superposen sobre rèpliques de les imatges que formen part de l’exposició, creant instantànies originals i úniques amb les quals finalment elaboren un còmic.

Al costat d’estos tallers escolars, els dies 30 de març i 14 d’abril es realitzaran sessions de caràcter familiar obertes al públic i dirigides a xiquets i xiquetes d’entre 5 i 12 anys, perquè els xicotets puguen gaudir acompanyats d’aquesta activitat didàctica. Per a inscriure’s en este taller familiar es pot escriure un correu electrònic a segorbe@fundacionbancaja.es.