Activitat

Taller Fotografia i Medi ambient

Del 29/10/2022 al 19/11/2022
Centre
Sala d’exposicions “Casa Garcerán”
Colón, 23,Segorbe (Castellón)
Horari

29 d'octubre: de 9 a 18 h.
5 de novembre: de 10 a 14 h.
12 de novembre: de 10 a 14 h.
19 de novembre: de 10 a 18 h.

Tarifes

Inscripcions i més informació en segorbe@fundacionbancaja.es.

Fotografia i medi ambient és un taller que organitza la Comissió Delegada de Segorbe de la Fundació Bancaixa i que es va realitzar a la Vall de l’Alt Palància els dissabtes del 29 d’octubre al 19 de novembre. Està basat en la fotografia col·laborativa amb enfocament mediambiental i durant les jornades els participants desenvoluparan un projecte fotogràfic conjunt. L’activitat és gratuïta i té com a objectiu explorar el territori des d’una perspectiva de consciència mediambiental utilitzant la fotografia i el collage com a eines creatives.

El taller és guiat per l’artista Selen Botto i està dirigit a qualsevol persona interessada en la fotografia i la naturalesa. Es duu a terme durant 4 sessions, amb un total de 21 hores de duració.

El taller tindrà fases diferents en les quals es realitzarà una excursió, la presa de fotografies en exterior, la recollida de residus i una sessió fotogràfica en la qual es jugarà amb els elements obtinguts en el treball de camp per a donar vida a un cos d’imatges que qüestionen l’acció de l’ésser humà en el territori. En finalitzar aquest procés de creació, entre tots, s’armarà una maqueta col·lectiva que quedarà com a resultat de l’experiència.

Calendari
29 d’octubre: de 9 a 18 h.
5 de novembre: de 10 a 14 h.
12 de novembre: de 10 a 14 h.
19 de novembre: de 10 a 18 h.

Inscripcions i més informació en segorbe@fundacionbancaja.es.