Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa oferix durant tots els divendres del mes de maig un taller gratuït d’escriptura creativa impartit pel novel·lista, contista i dramaturg Vicente Marco.

L’activitat, dirigida a xiquets d’entre 8 i 11 anys, té com a objectiu estimular la imaginació i capacitat creativa dels més xicotets, a més d’aprendre tècniques d’escriptura i despertar l’afició per la lectura. A través del joc amb imatges, paraules, sentits i imaginació, al final del taller cada participant haurà creat el seu propi conte.

L’activitat inclou les àrees següents:

• Jugant amb imatges
  • Jugant amb paraules
  • L’ús dels sentits per a crear
  • La imaginació deslligada i la imaginació controlada
  • La creació
  • Els errors freqüents que no s’han de cometre
  • La revisió

El taller té lloc de 18:00 a 20:00h. Per a informació sobre este taller es pot contactar en el telèfon 960 645 840. La reserva es realitza per mitjà del correu electrònic taller@fundacionbancaja.es indicant nom del xiquet/xiqueta, edat, nom del pare/mare/tutor, sessió a què assistix i número de telèfon mòbil de contacte.

Vicente Marco (València, 1966) és escriptor i es va iniciar en este art als 7 anys. Al llarg de la seua carrera ha obtingut nombrosos premis literaris, com el Julio Cortázar, Unamuno o Alberto Lista, i és autor de les novel·les Murmuris, Els trens de Pund, El ‘Collage’ d’Orsson Beans, Ja no som xiquetes, Opera Magna i La meua altra mare.