Activitat

Tallers de fotografia per a adults a Sogorb

Del 27/10/2018 al 22/12/2018
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa engega a Sogorb un taller de fotografia amb l’objectiu d’explicar i posar en pràctica nocions bàsiques sobre aquesta disciplina. El taller, de caràcter gratuït, es desenvoluparà durant els mesos de novembre i desembre en la Casa Garcerán coincidint amb l’exposició del XIII Saló Fotogràfic Ciutat de Sogorb, que pot veure’s en aquesta mateixa seu fins a gener del pròxim any i que reuneix una selecció de les millors fotografies presentades al certamen.

L’activitat comptarà amb la col·laboració de l’Agrupació Fotogràfica de Sogorb i tindrà els següents horaris i modalitats:

Taller d’iniciació a la fotografia:

27 d’octubre, 3 i 10 de novembre: de 18:30 a 21 h.

17 de novembre: de 17 a 21 h.

Taller de tècnica fotogràfica:

24 de novembre, 1 i 15 de desembre: de 18:30 a 21 h.

22 de desembre: de 17 a 21 h.

Els interessats a assistir poden sol·licitar plaça en el correu electrònic segorbe@fundacionbancaja.es o informar-se en el telèfon 96 486 00 37, disponible de dilluns a divendres de 10 a 14 h. Les places són limitades i es recomana portar al curse càmera fotogràfica.