Activitat

Del 15/11/2022 al 27/01/2023
Centre
Sala d’Exposicions Glorieta
Plaça Cronista Chabret, 6. Soterrani,Sagunt (Valencia)

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt ofereix, dins del seu programa de mediació cultural i artística, un taller didàctic per a escolars vinculat a l’exposició La mística del fil. JARR, que ofereix un recorregut per l’obra més recent de l’artista valencià Juan Antonio Rodríguez Roca (JARR) realitzada entre 2020 i 2022.

L’activitat és gratuïta i es dirigeix a xiquets i xiquetes d’entre 7 i 12 anys de la comarca del Camp de Morvedre de diferents etapes educatives, amb l’objectiu d’acostar-los de manera lúdica i amena l’art i la cultura.

La dinàmica del taller es desenvolupa en dues parts. D’una banda, els escolars realitzaran una visita dialogada a l’exposició, on podran veure i comentar peces emblemàtiques de l’artista, que centra el seu treball en la investigació sobre la matèria del teixit i sobre l’entramat de fils que conformen el llenç.

L’altra part de l’activitat es desenvolupa a la sala del taller i allí els participants crearan un llibre d’artista reforçant els coneixements adquirits en sala i potenciant aspectes clau del desenvolupament educatiu i social com la creativitat, el treball en equip i el diàleg.

El taller tindrà lloc els dies 15, 18, 22 i 29 de novembre; 2 i 16 de desembre; i 10, 13, 24 i 27 de gener a la Sala d’Exposicions Glorieta (Plaza Cronista Chabret, 6, Sagunt). La informació detallada sobre horaris i la gestió de reserves es realitza a través del correu electrònic capella.pallares@fundacionbancaja.es.