Activitat

Tallers didàctics Picasso i el museu

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa posa en marxa una nova edició dels seus tallers didàctics per a escolars. L’activitat, de caràcter gratuït, està vinculada a l’exposició Picasso i el museu, que pot visitar-se en el Centre Cultural Bancaixa de novembre del 2015 a febrer del 2016.  Este programa té com a objectiu aprofundir de forma lúdica i pedagògica en els aspectes rellevants de les exposicions del Centre Cultural Bancaixa.

Este nou taller, dirigit a alumnes de primària i secundària, comença amb una visita guiada a l’exposició en què s’analitzen els aspectes més rellevants sobre les obres exposades. A continuació, els participants treballen en grup i per mitjà d’activitats lúdiques conceptes i tècniques com el cubisme, el gravat, la poesia o el Tangram. El taller estimula així la participació, la imaginació i el treball en equip, a més de reforçar coneixements propis del currículum escolar.

Este taller és de caràcter gratuït i es realitza els dimarts, dimecres i dijous de 10 a 13 hores. Les reservar per a estos tallers es pot realitzar en el telèfon 695 591 428 i a través del correu electrònic talleresescolares@fundacionbancaja.es