Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix d’octubre a desembre de 2019 un taller didàctic gratuït per a escolars que gira entorn del gènere pictòric del retrat.

La proposta didàctica se centrarà en analitzar les característiques d’este gènere i el seu significat, estudiant i visitant obres d’artistes com Julio Romero de Torres o Pablo Picasso, que estaran presents en les exposicions de Fundació Bancaixa durant este últim trimestre de l’any. A través de diferents dinàmiques es fomentarà l’enginy i la lògica, a més d’afavorir el desenvolupament intel·lectual, emocional i congnoscitiu.

L’activitat és gratuïta i està dirigida a cursos de primària, secundària, batxiller i últim curs d’infantil. Té una durada d’una hora i mitja i es realitza de dilluns a dijous en dues sessions, una a les 10 h i una altra a les 11.30 h.

Els grups poden ser de 30 alumnes com a màxim (consultar en cas de ser grups més amplis). Les reserves es poden realitzar a través del correu electrònic talleresescolares@fundacionbancaja.es o cridant al telèfon 695 591 428.