Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València
Fundació Bancaixa ofereix d’octubre de 2018 a gener de 2019 una nova edició dels seus tallers socials gratuïts, vinculats en aquesta ocasió a l’exposició Alfaro. Laboratori de formes escultòriques, una retrospectiva que recorre tota la trajectòria de l’escultor valencià i se centra principalment en l’escultura de format xicotet i mitjà.

Es realitzen dos tallers dirigits a diferents col·lectius:
  • La activitat MotivArte està dirigida a persones en risc d’exclusió social. Té una durada d’una hora i mitja i es realitza de dilluns a dijous de 9:30 a 11 h. La dinàmica del taller permetrà que els participants juguen a atribuir significats socials a les escultures, en les quals l’abstracte es transforma en metafòric i se li atribueix un significat concret.
  • La activitat ApropiArte està dirigida a persones amb diversitat funcional. Té una durada de dues hores i es realitza de dilluns a dijous d’11 a 13 h. Els participants treballaran sobre les generatrius, una de les tipologies d’escultures més reconegudes en l’obra d’Alfaro. Les peces realitzades en el taller s’instal·laran en caixes de llum, permetent comprovar les interaccions entre l’escultura i l’espai. L’activitat s’adapta a les diferents capacitats dels assistents.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i l’adreça electrònica talleressociales@fundacionbancaja.es.