Activitat

Del 01/10/2019 al 31/12/2019
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix d’octubre a desembre de 2019 una nova edició dels seus tallers socials gratuïts, que en esta ocasió giren entorn del gènere pictòric del retrat.

Es realitzen dos tallers dirigits a diferents col·lectius en els quals els participants podran expressar les sensacions que els produeixen retrats d’artistes com Julio Romero de Torres o Pablo Picasso:

• L’activitat MotivArte està dirigida a persones en risc d’exclusió social. Té una durada d’una hora i mitja i es realitza de dilluns a dijous de 9.30 a 11 h.
  • L’activitat ApropiArte està dirigida a persones amb diversitat funcional. Té una durada de dues hores i es realitza de dilluns a dijous d’11 a 13 h. L’activitat s’adapta a les diferents capacitats dels assistents.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es