Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València
Fundació Bancaixa ofereix d’abril a juny de 2018 una nova edició dels seus tallers socials gratuïts, vinculats en aquesta ocasió a l’exposició Espais d’Art, una aproximació al món creatiu d’artistes valencians nascuts entre els anys 60 i 80 a través dels seus espais de treball, del lloc on creen.

Es realitzen, amb la col·laboració de Bankia, dos tallers dirigits a diferents col·lectius:

• L’activitat Motivar-te està dirigida a persones en risc d’exclusió social. Té una durada d’una hora i mitja i es realitza de dilluns a dijous de 9:30 a 11 h. Basant-nos en l’obra i tècnica d’Oliver Johnson, un dels artistes que participen en la mostra, els participants en el taller treballaran amb trames i degradats sobre planxes de colors brillants, creant així múltiples sensacions cromàtiques amb la finalitat d’experimentar la composició en un espai finit, que al seu torn no té límits.
  •
  • L’activitat ApropiArte està dirigida a persones amb diversitat funcional. Té una durada de dues hores es realitza de dilluns a dijous d’11 a 13 h. En aquest taller es treballarà sobre l’obra Arrecife de Nelo Vinuesa, artista present en la mostra. Unes peces de fusta seran l’inici, seran edificis, cúpules… establint relacions entre individu, paisatge i naturalesa. Pintarem les peces amb plantilles i cadascuna d’elles passarà a formar part d’un tot que quedarà plasmat en una fotografia de la composició global.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es