Activitat

Centre
Centre Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix de febrer a juny de 2019 una nova edició dels seus tallers socials gratuïts, vinculats en aquesta ocasió a l’exposició Soledad Sevilla. El sentiment del color, una retrospectiva que recorre tota la trajectòria de la pintora valenciana i se centra en la seua cerca i investigació sobre les possibilitats de representació de la llum i l’espai.

Es realitzen dos tallers dirigits a diferents col·lectius:

• L’activitat Motivar-te està dirigida a persones en risc d’exclusió social. Té una durada d’una hora i mitja i es realitza de dilluns a dijous de 9.30 a 11 h. La dinàmica del taller permetrà que els participants expressen les sensacions que els produeix l’obra de l’artista i creuen les seues pròpies versions de la sèrie ‘Belmont’, resultat de l’estada de Soledad Sevilla a Boston. Es treballarà el color, el ritme, la transformació i la configuració de trames o estructures.
  • L’activitat Apropiar-te està dirigida a persones amb diversitat funcional. Té una durada de dues hores i es realitza de dilluns a dijous d’11 a 13 h. Els participants treballaran sobre tres obres de Soledad Sevilla: ‘Insomni a l’alba’, ‘Hotel Triomf’ i ‘Sal’. El taller se centrarà en les possibilitats de la línia i les textures. L’activitat s’adapta a les diferents capacitats dels assistents.

A més, tots dos tallers generaran una obra col·lectiva que emularà la instal·lació Et diré fulla, present en l’exposició. Els diferents grups de persones que participen en els tallers col·locaran fulles de diferents formats conformant un tot. Aquesta peça col·lectiva, a més de versionar l’original, tindrà com a objectiu reflectir la diversitat de la societat actual, que es compon de la suma de diversos col·lectius.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es.