Activitat

Centre
Centre Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix un taller per a majors vinculat a l’exposició Zuloaga. Caràcter i emoció, organitzada a València per la Fundació Bancaixa. La mostra, que es pot visitar fins a agost de 2018, proposa un recorregut exhaustiu per l’obra de Zuloaga a través d’una selecció de 66 llenços que ofereixen una revisió retrospectiva de la seua trajectòria amb obres datades entre 1888 -quan l’artista comptava amb 18 anys- i 1945, l’any de la seua mort. Realitzada amb la col·laboració del Museu Ignacio Zuloaga a Pedraza i la seua presidenta, la néta del pintor María Rosa Suárez Zuloaga, l’exposició descobreix al públic una part important d’obra inèdita de l’artista.

Amb l’objectiu d’acostar l’art a residències i centres de persones majors que no pot acudir a visitar l’exposició per problemes de mobilitat o desplaçament, portarem a Ignacio Zuloagafins als seus centres i, d’aquesta manera, prop de 700 persones podran conèixer millor a l’artista i experimentar amb la seua obra. Durant l’activitat, cada participant crearà la seua pròpia obra d’art inspirant-se en una obra de Zuloaga present en l’exposició, establint un diàleg entre el treball desenvolupat en els centres i la mostra. El treball de cadascun dels assistents al taller s’exposarà després en cadascun dels centres participants, que podran contemplar tant ells com els familiars i visitants a aquests espais.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es.