Bancaixa amplia la seua xarxa de Cátedres per a Joves Emprenedors en col·laboració amb la Universitat de Navarra

La Universitat de Navarra i Bancaixa han firmat hui un conveni per a la creació de la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors l’objectiu de la qual és promoure l’esperit emprenedor dels estudiants per mitjà de diferents activitats de formació empresarial.

Entre estes activitats destaquen la creació d’una nova assignatura titulada “Creació d’empreses i promoció de negocis”, i també un curs sobre creació d’empreses impartit en la Universitat el mes de desembre, i en el qual participen 50 estudiants.

Dins del programa també està prevista la realització de dos estudis monogràfics i un cicle de conferències sobre la creació d’empreses en el propi centre acadèmic.

José Lledó, representant del departament de Joves de la Fundació Bancaixa, ha destacat que l’objectiu de l’entitat és arribar a crear una xarxa de càtedres en conveni amb distintes universitats per tota la geografia espanyola i posar així al servici dels universitaris diverses ferramentes per incrementar la seua preparació i facilitar-los la incorporació al món laboral.

Per la seua banda, Javier Urdiales, director gerent de la Fundació Empresa Universitat de Navarra, ha manifestat que esta Càtedra contribuirà a dotar d’un major pes acadèmic a les activitats que la Fundació realitza per a la formació empresarial dels estudiants. Així mateix, ha apuntat la bona oportunitat que la Càtedra ofereix per introduir el talent emprenedor en els estudis doctorals de la institució.

En la seua línia de suport als joves, Bancaixa va ser pionera en la creació d’una Xarxa de Càtedres per a Joves Emprenedors en col·laboració amb distintes universitats espanyoles. En estos moments, l’entitat compta ja amb més de 22 Càtedres per a Joves Emprenedors.