Bancaixa atorga tres beques per a estudiar Màsters de Postgrau en Fundesem Business School

Bancaixa i Fundesem Business School han seleccionat els tres estudiants que rebran enguany una beca per a realitzar estudis de postgrau a l’escola de negocis en el curs 2010/2011. Els becats són Jorge Rubio Fontcuberta, que realitzarà un Màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA), Tania Mozos Cascales, alumna del Màster en Assessoria Fiscal d’Empreses (MAFE), i Carmen María Soto Hernández, adscrita al Màster en Direcció Econòmico-Financera (MDEF). Els premiats han sigut elegits per un jurat mixt format per representants de Fundesem i de Bancaixa. Els criteris aplicats atenen els millors expedients acadèmics presentats.

L’acte d’entrega de les beques es va celebrar ahir en la seu de Bancaixa a Alacant en un acte presidit pel subdirector general de Bancaixa, José Ramón Gisbert; el director de Zona Alacant-Centre, José Rafael Seguí; i el director general de Fundesem, Ramón Mañas García. Els estudiants van acudir acompanyats de familiars i amics.

Esta iniciativa de Fundesem i Bancaixa pretén facilitar l’accés a la formació de postgrau a titulats universitaris. Ambdues entitats col·laboren des de fa nou anys en el programa de beques que concedeix cada any ajudes als estudiants de l’escola de negocis. L’estreta de relació que mantenen els dos organismes va quedar consolidada des de l’ingrés de Bancaixa com a membre de la Fundació de Fundesem.