Bancaixa celebra el Dia dels Museus amb l’ampliació de l’horari de visites de Sorolla. Visió d’Espanya

Demà 17 de maig, amb motiu de la celebració del Dia dels Museus, la mostra Sorolla. Visió d’Espanya de Bancaixa romandrà oberta des de les 9:00 hores del matí fins a les 23:00 hores, ininterrompudament (última entrada a les 22:00 hores).

Sorolla. Visió d’Espanya, que s’exhibeix al Museu de Belles Arts de Sevilla, ha superat totes les expectatives quant al nombre de visitants. De fet, més de 36.000 persones han passat per l’exposició en menys d’un mes i les reserves per a associacions i col·legis es van esgotar a penes transcorreguts quinze dies de la inauguració.

La mostra romandrà al Museu de Belles Arts de Sevilla, fins al pròxim 29 de juny. Fins eixa data els visitants podran gaudir dels catorze llenços que la Hispanic Society de Nova York va encarregar al pintor valencià.

El pressupost de l’Obra Social de Bancaixa per a 2008 supera els 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat financera, i suposa un 13,8% més en relació al pressupost de l’any anterior.