Bancaixa col•labora amb Fundesem amb la concessió de beques per a cursar estudis de postgrau a l’escola de negocis

Bancaixa ha renovat el seu suport a l’activitat de formació empresarial que Fundesem, a través de la seua escola de negocis, portada a terme a Alacant. El subdirector general de Bancaixa, José Ramón Gisbert, i el director general de Fundesem, Ramón Mañas, han signat un conveni de col·laboració, que consolida l’activitat conjunta iniciada per les dues entitats l’any 2004. L’acord suposa la concessió per part de Bancaixa, a través de la seua Obra Social, de tres beques destinades a facilitar la formació en màsters acadèmics per a titulats i professionals d’empresa.

El suport de Bancaixa es concretarà en la concessió d’ajudes per un import de 12.000 euros per a facilitar l’accés als estudis de postgrau a tres alumnes. En concret, les tres beques concedides gràcies a aquesta col·laboració permetran cursar el màster en Administració i direcció d’empreses, el màster en Direcció economicofinancera i el màster en Assessoria fiscal d’empreses.

Juntament amb el programa de concessió anual de beques a alumnes de Fundesem, Bancaixa col·labora amb la fundació alacantina, de la qual és membre, en el màster en Gestió bancària. Bancaixa reafirma, amb aquestes col·laboracions, el compromís de la seua obra social amb la formació contínua de les persones i del sector empresarial.

Premsa Fundació Bancaixa