Bancaixa concedeix 884 beques de mobilitat internacional als alumnes de la Universitat de València

Bancaixa i la Universitat de València han concedit 884 beques en la nova edició del programa Beques Internacionals Bancaixa (BIB), el que suposa una dotació de 878.000 euros. En la convocatòria BIB Erasmus, l’Entitat ha atorgat 725 beques per un import global de 639.000 euros, mentre que en el programa internacional es destinaran 239.000 euros a la concessió de 159 beques, que permetran als estudiants completar la seua formació en universitats de Japó, Xina, Austràlia, Estats Units, Canadà, Suïssa i països llatinoamericans.

El desenvolupament del programa de les Beques Internacionals Bancaixa (BIB) en la Universitat de València ha permés en les últimes sis convocatòries concedir 4.838 beques per a recolzar la mobilitat internacional dels seus estudiants, amb una dotació acumulada de 4,3 milions d’euros.

Bancaixa va ampliar el programa de Beques Internacionals Bancaixa a nivell nacional el 2006, dins de la línia estratègica de suport a la formació dels jóvens que desenvolupa la seua Obra Social, si bé amb la Universitat de València s’ha desenvolupat des de la creació del programa Erasmus.

Aquest programa, que està present actualment en 50 universitats espanyoles, ha beneficiant uns 14.000 alumnes al llarg d’aquests anys, i ha comptat amb un pressupost de 13,5 milions d’euros.