Bancaixa concedeix ajudes per a projectes d’acció social a 13 associacions de Múrcia

La Fundació Bancaixa , dins del compromís per una societat més solidària, promovent la integració de col·lectius vulnerables i amb dificultats socials, repartirà ha repartit 39.000 euros als 13 projectes murcians guanyadors de la Convocatòria d’Ajudes a Associacions d’Interés Públic i Social 2008.

Les dotacions s’han distribuït en distintes àrees de treball: des d’associacions que actuen en l’àmbit de les persones majors, fins a les que dirigeixen el seu treball a persones amb discapacitat psíquica, física, sensorial o orgànica o amb malalties que provoquen dependència, passant per associacions que intervenen en situacions de risc d’exclusió social per a les persones.

En la present edició del concurs, en la qual s’ha incrementat el nombre d’associacions premiades i la dotació del premi, es va haver d’ampliar el termini de presentació de sol·licituds, per la gran demanda de la convocatòria (en total es van presentar 1.380 projectes de tot Espanya).

Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un pressupost que arriba als 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’Entitat a la seua Obra Social, i que suposa un increment del 15,3% en relació al pressupost de l’any anterior.

A continuació s’adjunta el llistat de les associacions premiades a Múrcia:

ASOCIACIONES PREMIADES MÚRCIA

ADFA – Asociación de Discapacitados Físicos de Abarán

Abarán

AFES – Asociación de Familias y Enfermos Mentales

Murcia

AFESMO – Asociación de Familiares y Personas con Enfermedad Mental de Molina de Segura

Molina de Segura

Murcia

APICES – Asociación Para la Integración Comunitaria de Enfermos Psíquicos de Cartagena y comarca

Santa Ana-Cartagena

Asociación Alzheimer Murcia