Bancaixa concedeix ajudes per a projectes d’acció social a 7 associacions d’Albacete

La Fundació Bancaixa , dins del compromís per una societat més solidària, promovent la integració de col·lectius vulnerables i amb dificultats socials, ha repartit 21.000 euros als 7 projectes d’Albacete guanyadors de la Convocatòria d’Ajudes a Associacions d’Interés Públic i Social 2008.

Les dotacions s’han distribuït en distintes àrees de treball: des d’associacions que actuen en l’àmbit de les persones majors, fins a les que dirigeixen el seu treball a persones amb discapacitat psíquica, física, sensorial o orgànica o amb malalties que provoquen dependència, passant per associacions que intervenen en situacions de risc d’exclusió social per a les persones.

En la present edició del concurs, en la qual s’ha incrementat el nombre d’associacions premiades i la dotació del premi, es va haver d’ampliar el termini de presentació de sol·licituds, per la gran demanda de la convocatòria (en total es van presentar 1.380 projectes de tot Espanya).

Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un pressupost que arriba als 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’Entitat a la seua Obra Social, i que suposa un increment del 15,3% en relació al pressupost de l’any anterior.

A continuació s’adjunta el llistat de les associacions premiades a Albacete:

ASSOCIACIONS PREMIADES ALBACETE

ACAFEM – Asociación Caudetana de Amigos y Familiares de Enfermos Mentales

Caudete

Albacete

AFA Almansa – Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer y otras Demencias Seniles

Almansa

AFAEPS – Asociación de Familiares y Amigos de Personas con Enfermedad Mental

Albacete

AFA-VILLARROBLEDO – Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer y otras Demencias

Villarrobledo

Albacete