Bancaixa convoca una nova edició del curs de formació per a jóvens emprenedors

Fundació Bancaixa ha convocat una nova edició del curs de formació per a jóvens emprenedors que organitza en col·laboració amb el CEEI València (Centre Europeu d’Empreses i Innovació) . La nova convocatòria d’aquest programa formatiu, que té com a objectiu facilitar l’emprenedoria entre els jóvens, arrancarà al Centre Cultural Bancaixa de València el pròxim 25 d’octubre.

El curs, el termini d’inscripció del qual finalitza el pròxim 3 d’octubre, està dirigit a emprenedors menors de 35 anys que presenten una idea o un projecte empresarial. D’entre les inscripcions que es facen, s’efectuarà una selecció de 25 alumnes, segons la coherència del projecte presentat. L’objectiu d’aquest programa és proporcionar als jóvens una formació bàsica en diferents àrees de gestió empresarial, per a completar els seus coneixements i guiar-los en l’elaboració del seu pla d’empresa.

Aquest curs té una durada de 150 hores i està impartit per professionals experts en diferents àrees per a combinar així la formació presencial amb el treball personal tutoritzat. La formació és gratuïta, i se sol·licita als alumnes un depòsit-fiança de 90 euros, el qual es reintegra a la conclusió de la formació.

El curs de formació per a jóvens emprenedors de Fundació Bancaixa consta de tres mòduls: màrqueting i gestió comercial, que se centra en aspectes com la segmentació de mercat, l’anàlisi de la competència, el preu, la comunicació, la distribució i l’organització de la força de vendes; planificació i legislació laboral, que engloba els processos i el control de la producció, la logística, recursos humans, la qualitat i els contractes de treball; i comptabilitat i dret empresarial, en el qual es tracten conceptes com el balanç, el compte de resultats, la gestió de tresoreria, la gestió pressupostària, les fonts de finançament i la negociació bancària.

Fundació Bancaixa va posar en marxa l’any 2000 aquest programa formatiu i, des de llavors, més de 460 jóvens emprenedors han adquirit aquesta formació, al llarg de les diferents edicions, com a base per a l’elaboració dels seus projectes empresarials. D’aquests, més de 270 han fet amb èxit un pla d’empresa i 74 han posat ja la seua idea de negoci en funcionament.

La presentació de sol·licituds i tota la informació sobre aquest curs es pot consultar en la web http://www.jovenesemprendedoresbancaja.com i a través del correu electrònic emprendedores.bancaja@fundacionbancaja.es .