Bancaixa decideix ampliar l’estada de l’exposició Sorolla. Visió d’espanya a Bilbao fins a l’1 de febrer

L’exposició Sorolla. Visió d’Espanya, col·lecció de la Hispanic Society of America, organitzada i patrocinada per BANCAIXA, ha rebut en els dos mesos d’exhibició al Museu de Belles Arts de Bilbao més de 110.000 visitants, el que ha portat els organitzadors a ampliar-ne l’ estada a Bilbao –inicialment prevista fins al 18 de gener– fins al pròxim 1 de febrer.

Precisament esta setmana ha passat per l’exposició el visitant 100.000, la senyora Mª Isabel De Aroca, professora d’anglés a l’Institut d’Ontaneda (Santander), que ha aprofitat el seu viatge a Bilbao per visitar l’exposició de Sorolla. Mª Isabel va rebre de mans de Miguel Capdevila, director d’Empreses de Bancaixa per a la zona Nord, un obsequi com a record del seu assenyalat pas per l’exposició.

Exposició temporal més visitada al Museu de Belles Arts

Sorolla. Visió d’Espanya és ja una de les exposicions temporals més visitades de la història del Museu de Belles Arts de Bilbao i ha contribuït, a més, que enguany, en què el Museu ha celebrat el seu Centenari, s’hagen superat amb escreix els 223.000 visitants, xifra rècord de l’última dècada.

Este èxit ve precedit per l’extraordinària acollida que la mostra ha tingut en ciutats com València, Sevilla i Màlaga on ha rebut més de 800.000 visitants. Després de la seua permanència a Bilbao, Bancaixa portarà l’exposició a Barcelona, Madrid, i València de nou.

La mostra de Sorolla pot veure’s fins a l’1 de febrer en horari de dimarts a diumenge de 10:00 a 20:00 hores, ininterrompudament. Els dilluns el museu estarà tancat, i els dimecres l’entrada és gratuïta.

L’exposició Sorolla. Visió d’Espanya, Col·lecció de la Hispanic Society of America, reuneix els catorze panells -mesuren 3,5 metres d’alt i el cicle comprén 60 metres de llarg en total- que Sorolla va pintar per a la Hispanic Society de Nova York i que per primera vegada i de manera excepcional Bancaixa ha portat a Espanya per a la seua exhibició itinerant durant dos anys.