Bancaixa destina més de 3 milions d’euros a la música

Bancaixa, per mitjà de la seua Obra Social, destina més de tres milions d’euros a l’organització de concerts musicals de tots els estils i per a tots els públics.

Bancaixa col·labora estretament amb diverses institucions musicals d’Espanya. En este sentit, l’entitat manté un programa de mecenatge amb el Gran Teatre del Liceu i patrocina els concerts de tota la temporada. Igualment, manté una intensa col·laboració amb el Teatro Lírico de Madrid des de 2004 i sufraga la temporada musical 2007 del Palau de la Música de València.

Bancaixa patrocina també la temporada musical del Auditorio Nacional de Música de Madrid, i enguany col·labora de forma especial amb el Palau de la Música Catalana.

A més d’este suport a la música clàssica, Bancaixa ha patrocinat també distints concerts dirigits, fonamentalment, a un perfil jove. Així, Bancaixa va col·laborar en la gira de Fito Cabrales i Andrés Calamaro “Dos son multitud”; a més dels concerts dels Veranos de la Villa de Madrid, on han actuat un ampli ventall de cantants pop com Paulina Rubio o Julieta Venegas. El pròxim octubre, Bancaixa patrocinarà un dels esdeveniments més esperats: l’últim concert de la gira dels Héroes del Silencio.

Bancaixa, per mitjà de la seua Obra Social, centra la seua activitat a crear i mantindre activitats que contribuïsquen a la millora de la qualitat de vida i el progrés cultural i social de les persones. L’Obra Social de Bancaixa, en la qual s’emmarquen totes les activitats de suport i difusió de la música, incrementa any rere any el seu pressupost, aconseguint els 72 milions d’euros en el present exercici. Açò suposa un increment major del 24% respecte a l’any passat.

Premsa Fundació Bancaixa