Bancaixa firma un acord amb la Universitat Alfonso X El Sabio per a la creació d’un programa de beques internacionals

Bancaixa ha subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat Alfonso X El Sabio, de Madrid, pel qual destinarà 30.000 euros per a la creació d’un Programa de Beques Internacionals.

Les Beques Internacionals Bancaixa ofereixen als joves estudiants l’oportunitat de completar els seus estudis en universitats de països com Estats Units i Llatinoamèrica.

La col·laboració de l’entitat en el conveni específic acordat amb la universitat se centra en la concessió d’ajudes anuals per a la convocatòria de les beques. Així mateix, es crearà una Comissió Mixta formada per representants del centre universitari i de Bancaixa, que redactaran les bases per a la concessió i adjudicació de les ajudes.

Bancaixa, per mitjà del seu Compromís Social amb els joves, dedica una bona part del seu esforç a iniciatives dirigides a ells en els àmbits de les ajudes per a estudis, la inserció laboral, la creació d’empreses, l’exercici d’activitats d’acció social, oci i esport. El 2006, Bancaixa va firmar convenis amb 31 universitats espanyoles, pels quals s’han desenvolupat convocatòries de beques per a estades d’estudiants en països d’Amèrica del Nord, Amèrica Llatina, Magrib, Xina, Austràlia i Nova Zelanda.

Enguany Bancaixa destinarà a la seua Obra Social 74,7 milions d’euros, el que suposa un increment superior al 25%, sent el major increment del sector entre les deu primeres entitats, i el tercer pressupost per volum.