Bancaixa i la Universitat Catòlica de València (UCV) concedeixen 87 beques per a completar la formació fora d’Espanya

Bancaixa i la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir han resolt la convocatòria de les Beques Internacionals Bancaixa (BIB) 2011 amb la concessió d’ajudes a 87 estudiants d’aquesta universitat. La convocatòria conjunta de les dues institucions, que està dotada amb un pressupost de 52.500 euros per part de l’Obra Social de Bancaixa, permetrà que els alumnes completen el seu currículum acadèmic mitjançant l’estada formativa en universitats fora d’Espanya. En concret, la col·laboració entre Bancaixa i la Universitat Catòlica de València permetrà als estudiants completar la seua formació en universitats d’altres països europeus durant el curs 2011/2012, dins del Programa Erasmus.

Bancaixa i la Universitat Catòlica de València van iniciar l’any 2005 la seua col·laboració en el marc del programa Beques Internacionals Bancaixa, amb l’objectiu de fomentar la mobilitat internacional dels estudiants d’aquesta universitat valenciana. Des de llavors, l’Obra Social de l’Entitat ha destinat més de 260.000 euros a les sis convocatòries resoltes fins hui, i ha facilitat l’estada formativa en l’estranger de 382 alumnes d’aquesta universitat.

El programa Beques Internacionals Bancaixa forma part de la línia estratègica de suport a la formació dels jóvens que desenvolupa l’Obra Social. Aquest programa ha permés en els últims sis anys concedir 14.000 beques a estudiants universitaris amb una dotació acumulada de 13,5 milions d’euros en els últims sis anys.

Tota la informació sobre la convocatòria Beques Internacionals Bancaixa-Universitat Catòlica de València es pot consultar en la web de l’Obra Social de Bancaixa: www.fundacionbancaja.es