Bancaixa i la Universitat de Jaén entreguen 13 beques per a completar la formació universitària fora d’Espanya

Bancaixa i la Universitat de Jaén han fet lliurament hui de les credencials de Beques Internacionals Bancaixa (BIB) a 13 estudiants d’esta universitat. La convocatòria conjunta d’ambdues institucions, que està dotada amb un pressupost de 26.000 euros per part de Bancaixa, permetrà que els alumnes completen el seu currículum acadèmic mitjançant l’ estada formativa en universitats dels Estats Units i Canadà.

Bancaixa ajuda 13 estudiants amb un màxim de 2.000 euros per beneficiari, aportant més finançament la Universitat de Jaén i el Programa EU-US Atlantis. Els alumnes becats completaran fora d’Espanya els seus estudis d’Administració i Direcció d’Empreses, Enginyeria Industrial, Biologia, Dret, Psicopedagogia i Filologia Anglesa.

Al llarg de les quatre convocatòries d’este programa de l’Obra Social de l’Entitat, Bancaixa ha destinat 142.000 euros per ampliar les possibilitats de formació de 73 estudiants de la Universitat de Jaén.

Bancaixa va crear en 2006 el programa de Beques Internacionals Bancaixa, dins de la línia estratègica de suport a la formació dels joves que desenvolupa l’Obra Social. Este programa està present actualment en mig centenar d’universitats espanyoles. Al llarg d’estos anys, el pressupost destinat a esta activitat ascendeix a 13,5 milions d’euros, beneficiant uns 14.000 alumnes.

La col·laboració entre Bancaixa i la Universitat de Jaén, a més de la convocatòria de les BIB, s’estén a l’àmbit dels emprenedors. Esta universitat és una de les 40 que a Espanya compta amb la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors, el propòsit de la qual és fomentar l’esperit i la vocació empresarial, i abonar les iniciatives d’estos universitaris.