Bancaixa i la Universitat de les Illes Balears concedeixen 56 beques per a completar la formació fora d’Espanya

La Fundació Bancaixa i la Universitat de les Illes Balears han resolt la convocatòria de les Beques Internacionals Bancaixa (BIB) 2011 amb la concessió d’ajudes a 56 estudiants d’aquesta universitat. La convocatòria conjunta de les dues institucions, que està dotada amb un pressupost de 38.000 euros per part de l’Obra Social de Bancaixa, permetrà que els alumnes completen el seu currículum acadèmic mitjançant l’estada formativa en universitats fora d’Espanya.

En concret, la col·laboració entre la Fundació Bancaixa i la Universitat de les Illes Balears permetrà als estudiants completar la seua formació durant el curs 2011/2012, dins del Programa PAP-Erasmus, amb estades en universitats d’altres països europeus com ara Gran Bretanya, Itàlia, Àustria, Holanda, Eslovàquia, Bulgària, Suècia, França, Alemanya, Finlàndia, Bèlgica o Polònia.

En els últims sis anys, aquesta convocatòria de beques de mobilitat internacionalha permés a la Fundació Bancaixa destinar més de 350.000 euros per a ampliar la formació de 514 estudiants de la UIB.

El programa Beques Internacionals Bancaixa forma part de la línia estratègica de suport a la formació dels jóvens que desenvolupa l’Obra Social de l’Entitat. Aquest programa ha permés concedir 14.000 beques a estudiants de diverses universitats espanyoles en els últims sis anys, amb una dotació acumulada de 13,5 milions d’euros.

La Fundació Bancaixa i la Universitat de les Illes Balears col·laboren, a més, en l’àmbit de l’emprenedoria. Aquesta universitat és una de les 40 que a Espanya disposa de la Càtedra Bancaixa Jóvens Emprenedors, el propòsit de la qual ésfomentar l’esperit i la vocació empresarial i donar suport a les iniciatives d’aquests universitaris.

Tota la informació sobre la convocatòria Beques Internacionals Bancaixa-Universitat de les Illes Balears es pot consultar en la web de l’Obra Social de Bancaixa: www.fundacionbancaja.es