Bancaixa i la Universitat de Múrcia entreguen 38 beques per completar la formació universitària fora d’Espanya

Bancaixa i la Universitat de Múrcia han fet lliurament hui de 38 Beques Internacionals Bancaixa (BIB) a estudiants d’esta universitat, que podran completar la seua formació fora d’Espanya. La convocatòria conjunta d’ambdues institucions, que està dotada amb un pressupost anual de 50.000 euros, permetrà que els 38 estudiants seleccionats realitzen estades formatives en universitats d’Amèrica Llatina.

Entre les destinacions elegides pels estudiants de la Universitat de Múrcia becats per Bancaixa hi ha universitats de països com Brasil, Mèxic, Xile, Uruguai, Argentina i Equador. L’import de cada una de les beques ascendeix a 1.500 euros.

Esta és la quarta edició de la convocatòria que Bancaixa i la Universitat de Múrcia realitzen de les Beques Internacionals Bancaixa. La col·laboració entre ambdues institucions s’emmarca dins del Programa d’Intercanvi amb Amèrica Llatina (ILA). En les seues quatre convocatòries, Bancaixa ha destinat 200.000 euros a ampliar les possibilitats de formació de més de 120 estudiants de la Universitat de Múrcia.

Les BIB responen a un programa desenvolupat per l’Obra Social de Bancaixa, per mitjà del Departament de Joves de la Fundació Bancaixa, per reforçar la mobilitat internacional dels universitaris espanyols. En 2009, Bancaixa està present en 50 universitats espanyoles amb la seua oferta de beques per a completar estudis fora d’Espanya.

La col·laboració entre Bancaixa i la Universitat de Múrcia, a més de la convocatòria de les BIB, s’estén a l’àmbit dels emprenedors. Esta universitat és una de les 40 que a Espanya compta amb la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors per fomentar l’esperit i la vocació empresarial i abonar les iniciatives emprenedores.