Bancaixa i la Universitat Miguel Hernández concedeixen 115 beques per a completar la formació fora d’Espanya

La Fundació Bancaixa ha concedit una ajuda econòmica, a través del seu programa Beques Internacionals Bancaixa, a 115 estudiants de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx. Els alumnes que gaudiran de la beca faran una estada en una universitat europea dins del programa de mobilitat Erasmus durant el curs 2011/2012. L’import total de les concessions econòmiques puja a 92.200 euros.

La comissió mixta de les dues entitats ha resolt concedir, d’entre les més de 240 sol·licituds presentades, 115 beques amb una dotació econòmica que variarà en funció de la durada de l’estada de cada estudiant.

A través d’aquest programa de mobilitat i gràcies a aquestes beques, els estudiants de la UMH estaran presents en més d’un centenar d’universitats europees repartides en 20 països. La majoria d’ells gaudiran de la seua estada a Alemanya, Itàlia, Polònia, França, Països Baixos, Irlanda i Regne Unit.