Bancaixa i l’Associació d’Amics de l’Ópera de Maó presenten l’obra “Andrea Chénier”, d’Umberto Giordano

L’Associació d’Amics de l’Òpera de Maó presenta, gràcies al patrocini de Bancaixa, l’obra “Andrea Chénier”, d’Umberto Giordano, un dels grans autors de l’escola verista.

Es tracta d’un drama d’ambient històric en quatre actes, en els quals destaca la música del personatge protagonista, que en esta ocasió serà interpretat pel tenor Carlo Ventre.

L’òpera es representarà els dies 13, 15 i 17 de desembre al Teatre Principal de Maó, i estarà dirigida per Pier Giorgio Morandi.

La venda d’entrades es realitzarà en la taquilla del Teatre Principal de dimarts a dissabte d’11’30 hores a 13’30 hores, i dijous i divendres de 18’30 hores a 20’30 hores. Els dies de la funció, es podran comprar entrades una hora abans de l’inici d’esta. Per a la reserva d’entrades es pot telefonar al 97 135 57 76.

La tradició operística de Maó va fer que un grup d’amants de l’òpera fundaren l’associació “Amics de l’Òpera de Maó”, el principal objectiu de la qual és difondre i fomentar l’òpera, com també promoure la participació ciutadana en el marc operístic.

Bancaixa, per mitjà de la seua Obra Social, participa en nombrosos esdeveniments culturals, a fi de difondre i acostar la cultura a la societat. A més de la Temporada d’Òpera de Maó, destaca la participació de l’Entitat en els concerts “Retaules de Nadal”, i les actuacions musicals del Palau de la Música de València.