Bancaixa inaugura la sala d’estudi del nou Centre Cultural amb un horari de 24 hores

Bancaixa inaugura la sala d’estudis del nou Centre Cultural coincidint amb l’augment en la demanda d’este servici per part dels estudiants universitaris en època d’exàmens.

La nova sala d’estudis obrirà les portes el pròxim 11 de gener amb horari de 24 hores amb l’objectiu de donar un servici millorat i ampliat. Este horari es mantindrà fins al 15 de febrer, data en què el període d’exàmens haurà acabat. Posteriorment l’horari d’obertura i tancament de la sala d’estudis es normalitzarà sent de dilluns a dissabte de 9:00 a 22:00 hores, ininterrompudament.

La sala d’estudis del Centre Cultural ha estat tancada des de 2005 per les obres de rehabilitació del Centre que han unificat els centres de “Glorieta” i “Tetuan”. Després de la remodelació de l’edifici, el Centre té més de 12.000 m 2 , i la sala d’estudis compta amb 20 noves places, aconseguint un total de 166 llocs d’estudi.

A més, i d’acord amb una política de modernitat i d’accessibilitat a les noves tecnologies, este espai, que Bancaixa posa a disposició de tots de manera gratuïta, compta amb suport Wifi per a accés sense fil amb accés a Internet amb un amplada de banda garantit. Els usuaris que disposen de portàtils, sense components per a este accés, podran connectar per mitjà del cablejat de xarxa que la Fundació Bancaixa els proporcionarà. És una xarxa de lliure accés dins del recinte de la Sala d’Estudi. L’entrada a la dita instal·lació, obligats per l’exposició de Sorolla, es realitzarà pel carrer del Pouet de Sant Vicent.

L’ampliació de l’horari de la sala d’estudi va començar a realitzar-se el 2005 i, després de la bona acceptació dels estudiants, l’entitat va decidir continuar facilitant-ne les instal·lacions 24 hores cada vegada que s’acosta un període d’exàmens. Esta iniciativa d’ampliació de l’horari de la sala d’estudi es realitzarà també al juny i al setembre, coincidint amb les altres dues èpoques d’estudi intensiu.

La Fundació Bancaixa compleix així una de les directrius marcades en el seu pla estratègic, on una de les línies d’actuació prioritàries és la dedicada a Joves i, dins d’esta, el programa específic de Formació.