Bancaixa organitza la III Trobada de Clubs Noeruecs a Múrcia

Amb l’objectiu de reafirmar el seu compromís amb els ciutadans comunitaris que decideixen refermar la seua residència en la província d’Alacant, Bancaixa ha organitzat per tercer any consecutiu la Trobada de Clubs Noruecs, per a la qual ha elaborat un ampli programa d’activitats a Múrcia.

La trobada ha comptat amb la participació de les associacions de noruecs de l’Alfàs del Pi i Torrevieja. Per part de Bancaixa va assistir l’equip directiu de la Unitat de Negoci d’Alacant i Múrcia.

Atesa la importància que han adquirit els clients europeus, Bancaixa ha subscrit diferents convenis de col·laboració amb les principals associacions que aglutinen ciutadans provinents de França, Noruega, Alemanya, Holanda o Regne Unit entre altres països, amb l’objecte d’oferir-los servicis financers de valor afegit, o aquells altres complementaris que donen resposta a les seues necessitats concretes al nostre país.

A la província d’Alacant, Bancaixa compta amb més de 110 oficines que atén més de 262.000 clients, molts d’ells estrangers europeus.

Bancaixa és la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per actius amb presència en totes les províncies espanyoles amb una xarxa de 1.579 oficines del grup. En el primer trimestre de 2008, el grup Bancaixa ha obtingut uns resultats nets de 114 milions d’euros amb un volum de negoci de 174.402 milions d’euros, el que ha suposat una millora de 10,86% respecte al mateix període en 2007.