Bancaixa participa en la commemoració del Centenari del Primer Vol a Espanya

El president de Bancaixa, José Luis Olivas, i l’alcalde de Paterna, Lorenzo Agustí, han firmat un conveni pel qual l’Entitat col·laborarà en l’organització de la programació d’activitats que l’Ajuntament realitzarà amb motiu de la commemoració del Centenari del Primer Vol a Espanya, actes que tindran lloc des del 4 de setembre i fins al 18 d’octubre.

Mitjançant la seua col·laboració, Bancaixa dóna suport a la difusió d’un esdeveniment històric que va suposar l’inici de l’aviació a Espanya quan, el 1909, l‘aviador valencià Juan Olivert va realitzar el primer vol al recinte del quarter militar d’artilleria de Paterna.

Entre els principals actes programats per a la commemoració del centenari de l’aviació està prevista la celebració de diverses conferències i exposicions relacionades amb l’aeronàutica. A més, es farà un desfilada aèria, s’exhibirà la rèplica del Bleriot XI, es presentarà un segell commemoratiu i s’inaugurarà un monument que consistirà en un F1 cedit per l’Exèrcit de l’Aire.

Bancaixa, per mitjà de la seua Obra Social, té com a objectiu col·laborar amb les principals institucions vinculades a la societat en la qual actua; per este motiu, l’Entitat manté acords de col·laboració amb diverses entitats, dirigits a difondre i promocionar la cultura i la història.

Premsa Fundació Bancaixa