Bancaixa premia 10 projectes d’investigació científica i desenvolupament tecnològic de la Universitat Miguel Hernandez

Bancaixa ha lliurat, este matí, els premis a deu projectes per a la realització de noves investigacions científiques i estudis de desenvolupament tecnològic en la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Estos premis estan dirigits a grups d’investigació emergents i pretenen ser un punt de suport per als joves científics que necessiten finançament per a dur a terme els seus projectes.

Entre els treballs premiats hi ha una àmplia varietat de temes, des de l’estudi de les estratègies per a augmentar les propietats nutritives de la pruna o la tomaca, o el desenvolupament de la generació d’electricitat a través de la combustió d’hidrogen, fins a una anàlisi en profunditat de la situació de la dona rural a la Comunitat Valenciana.

L’acte ha estat presidit pel rector de la Universitat d’Elx, Jesús Rodríguez Marín, i per José Ramón Gisbert, Director de la Unitat de Negoci de Bancaixa a Alacant. En l’acte, a més d’atorgar els premis de l’Entitat, s’ha investit els nous doctors de la universitat.

Suport als Joves Emprenedors

Bancaixa dóna suport als joves emprenedors que necessiten ajuda per a realitzar els seus projectes. Dins d’este marc, Bancaixa per mitjà de la seua Obra Social, vol fomentar l’esperit emprenedor i la inicitiva empresarial entre els joves. Per a això, l’Entitat premia les idees empresarials d’estos a través del “ Premi Bancaixa Joves Emprenedors”, que enguany celebra la seua XII edició. A esta s’han presentat un total de 370 projectes, el que hi suposa que la participació en el concurs s’ha duplicat respecte a la passada convocatòria.

A més, s’ha incrementat el nombre de premis i l’import total d’estos. En este sentit, Bancaixa concedirà 425.000 euros repartits entre els 40 projectes que resulten seleccionats.

La resolució de la XII edició dels Premis Bancaixa Joves Emprenedors s’efectuarà en les pròximes setmanes.

També disposa de la Solució Financera Joves Emprenedors, una iniciativa que els permet accedir als mateixos elements financers que qualsevol altre empresari ja establert, fins a la fase de creixement de la seua iniciativa, cobrint perfectament les necessitats de qualsevol projecte d’empresa.